Magyarország nyitólapja
nyitólapomnak
kedvenceimhez
Az oldal ismertetése
Szaklapok, szakkönyvek képes leírás - PR - Public Relations - média, reklám.tlap.hu
részletek »

Szaklapok, szakkönyvek - PR - Public Relations - média, reklám.tlap.hu

Képes leírás

Itt vagy: pr.tlap.hu » Szaklapok, szakkönyvek
Keresés
Találatok száma - 7 db
A rendezvényszervezés nagykönyve

A rendezvényszervezés nagykönyve

Judy Allen A rendezvényszervezés nagykönyve c. művével kezünkbe adja azokat az eszközöket, amikre szükség lehet egy rendezvény stílusos megvalósításához, valamint a meglepetések és váratlan kiadások elkerüléséhez. A gyakorlatban is hasznosítható mű egyaránt szól rendezvényszervezőknek, PR- és kommunikációs cégeknek és ügyfeleiknek, marketing és vállalati kommunikációs szakértőknek, jótékonysági és nonprofit szervezeteknek, vendéglátó- és szórakoztató ipari szakembereknek. A mű magyar adaptációjának létrehozásában Görög Ibolya működött közre szakértőként, s gondoskodott arról is, hogy három különböző hazai program megvalósítása is elérhető legyen a Függelékben.

Advertising Age

Advertising Age

You can now subscribe to Advertising Age by purchasing a subscription using this website. Simply fill out our subscription form and we will get your first issue to you right away. If you're leaving your current location, make sure you don't leave behind the late-breaking, agenda-setting news that helps you stay on top of your business. Change your info.

Fibraco - etikai kódex

Fibraco - etikai kódex

Amivel partnereinket segíthetjük, szolgáltatásaink: Gazdasági és Humán Társadalmi Attitűd Kutatás, Tervezés, Tanácsadás, Megvalósítás és Értékelés Menedzsmenti Tanácsadás Szervezet és termékbevezetés, "Mediátor" tevékenység, Üzleti és befektetői tanácsadás Kommunikációs oktatás

Média Info

Média Info

A Média Info média szakmai weboldal 2000-ben azzal a céllal jött létre, hogy híreket és szakmai információkat szolgáltasson a reklám-média szakmai szereplőinek, hirdetőknek, ügynökségeknek és a médiának. Célcsoportunk - Reklám és médiaügynökségek munkatársai, - Hirdető cégek marketingesei, - Médiumok marketinges és értékesítő munkatársai, - Egyetemi és főiskolai, felsőbb éves hallgatók. A célcsoport főbb jellemzői - Magas kommunikációs aktivitás, ez megnyilvánul a telekommunikációs eszközök használatában is, - Innovativitás, igényesség, nyitottság, - Átlagost jóval meghaladó jövedelem és társadalmi státusz, - Átlagosnál aktívabban veszi igénybe a következő területek szolgáltatásait: - Banki-pénzügyi szolgáltatások - Telekommunikáció, Internet - Turizmus-vendéglátás - Új személygépkocsi vásárlás

Pr Herald

Pr Herald

A honlap szerkesztői hozzájárulnak a Pr Herald rovataiban szereplő cikkek átvételéhez, a tartalom reprodukálásához, a prherald - mint forrás -, egyértelmű feltüntetése esetén. Az online szerkesztőség nem vállal felelősséget a hírlevélben közölt információk pontosságáért, amennyiben azok külső hírforrásból származnak, bár híreinket és adatközlőinket a lehető legnagyobb körültekintéssel választjuk ki. Kérdéseiddel, észrevételeiddel fordulj bizalommal munkatársainkhoz: rovatvezetőinkhez, szerzőinkhez, külföldi tudósítóinkhoz, vagy közvetlenül a regionális referenseinkhez!

Hirdetés
PR hírek a Kreatív Online-on

PR hírek a Kreatív Online-on

Pr-kommunikációval foglalkozó szakmai hírek, cikkek, esettanulmányok, elemzések. A magyarországi marketinggel foglalkozó kreatív szakma havi lapjának színvonalas honlapja. Napi frissítésű hírekkel, pezsgő, látogatott fórummal. Rovataink tartalmazzák a média, marketing, pr és reklám világával kapcsolatos legfrissebb szakmai híreket.

Promo Magazine

Promo Magazine

Promo magazine provides insights into using promotion marketing as a strategic, measurable component of an overall marketing mix. Promo editors take a 'What Works and Why' approach to their coverage, informing readers about important trends, issues, news, and deals through corporate profiles, trend pieces, sector-specific departments, single-topic supplements, and exclusive research projects.

Tuti menü