Magyarország nyitólapja
nyitólapomnak
kedvenceimhez
Az oldal ismertetése
Mi is a PR? képes leírás - PR - Public Relations - média, reklám.tlap.hu
részletek »

Mi is a PR? - PR - Public Relations - média, reklám.tlap.hu

Képes leírás

Itt vagy: pr.tlap.hu » Mi is a PR?
Keresés
Találatok száma - 6 db
Hatékony Pr- multiknak és kis cégeknek

Hatékony Pr- multiknak és kis cégeknek

Milyen a jó PR? Hogyan ismertessem meg a vállalkozásomat? A PR, vagyis a public relations 'közönségkapcsolat' néven vonult be a magyar marketing szaknyelvbe, de legtöbbször mégis egyszerűen csak 'píár' a neve. Hogyan kell ezt jól csinálni, hogy multinacionális cégként vagy kisvállalkozásként egyaránt bekerülhessünk a sajtóba? A PR legismertebb szlogenje szerint 'a mókus is patkány, csak jobb a sajtója'. A frappáns marketing idézet azt sugallja, hogy a PR segítségével a rosszból is lehet jót csinálni. Ez azonban nem egészen igaz, mert az internettel a PR új korszaka köszöntött be: a cégeknek nem elég tisztességesnek látszani, annak is kell lenni.

Magányos PR-es - PR nem csak szakértőknek

Magányos PR-es - PR nem csak szakértőknek

A PR világa gyakran tűnik egyszerűnek és bonyolultnak egyszerre. Az oldal igyekszik kibogozni a PR és a marketing közötti szálakat éppúgy, ahogy útmutatást próbál adni kezdő PR-eseknek, vagy éppen vállalatvezetőknek. Az írások könnyen emészthetőek, nincsenek tele szakmai frázisokkal, inkább az évek során felgyűlt tapasztalatot próbálja átültetni olyan formába, amellyel a hozzá nem értők számára is egyértelművé válhat, manapság inkább a PR-felé kell elmozdulni, és hagyni kell a reklámokat. Mindehhez megfelelően objektív és stratégiai látásmód is párosul. Igyekszik bemutatni a public relations hiányosságait, illetve azt, hogy mire nem alkalmas, mire nem használható a PR.

Magellán Pr

Magellán Pr

Értelmezésünk szerint a public relations a kommunikáció, a kapcsolatszervezés és a bizalomépítés közös területein határozható meg leginkább. Olyan környezet kialakítására törekszünk, ami biztosítja a cégazonos belső közvéleményt, segíti a piacok, az üzleti kapcsolatok kiépítését és fenntartását. Meggyőződésünk, hogy az alapvető pr-célok nagyvállalat, kisvállalkozás, önkormányzat vagy civil szervezet esetében is azonosak: kellő ismertség és elismertség, jó hírnév, elégedett munkatársak, biztos üzletmenet.

Online PR Csoport - linképítés receptek

Online PR Csoport - linképítés receptek

A weboldal tulajdonosok sok időt fordítanak arra, hogy a keresőkben optimális helyezést érjenek el. Keresőoptimalizálás és linképítés miatt naponta jó néhány órát töltenek a számítógép előtt. Az idejük meghatározó részében ismétlődő, monoton munkákkal szenvednek. Végre megszabadulhatnak ezektől a Seozseni szoftverrel. Az alkalmazás elvégzi a tennivalók számottevő részét a weblap tulajdonosok helyett. A SEO-ra fordított idő meghatározóan csökken, miközben a hatékonyság megnő. A weboldal tulajdonosok ingyen kipróbálhatják ezt az új alkalmazást.

Piacgenerátor

Piacgenerátor

A PR szakember a vállalat belső és külső környezetével és a hírnévvel kapcsolatos információkat nyújt a vezető részére. Szakmailag segíti a vezetőt a kommunikációs szerepeiben, útmutatást ad, felkészíti a beszédekre. Egy szervezet menedzsmentjének, profi szakemberekre van szüksége a kommunikációs szakmai feladatok ellátására, épp úgy, mint a jogászokra és a könyvelőkre. A PR szakemberek szerint, egy szervezet fontos kérdéseiben való részvételnél, a döntés meghozatalában elengedhetetlen a munkavállalók, a vásárlók, a részvényesek és a szakszervezetek véleményének meghallgatása.

Hirdetés
Pr másoddiploma

Pr másoddiploma

A Budapesti Kommunikációs és Üzleti Főiskola nyolc éves történetének legnagyobb változását éljük. A Heller Farkas Gazdasági és Turisztikai Szolgáltatások Főiskolájának beolvadása a BKF-be mérföldkő a magyar felsőoktatásban, amely az első piaci alapú, nem felülről irányított felsőoktatási integráció hazánkban. Ezzel a BKF lett Magyarország legnagyobb magánfőiskolája. Nagy lehetőséget kínál számunkra a létrejött új intézményi keret. Biztosak vagyunk abban, hogy az 1+1 jóval több, mint kettő, ha kihasználjuk megnövekedett erőforrásainkat, a két főiskola erősségeit és kitűnő lehetőségeit. A siker rajtunk múlik, a BKF oktatóin, munkatársain és hallgatóin. Célunk, hogy főiskolánk az integráció után is megőrizze nyitott, kreatív és innovatív, versenyzésre késztető légkörét, jó hangulatát és őszinteségét, tovább fejlesztve a Heller Farkas Főiskola által hozott értékeket is. Hallgatóink elé korszerű és magas körülményeket állítunk, de kínálunk számtalan szakmai lehetőséget is, hogy a nálunk megszerezhető végzettség a lehető legtartalmasabb legyen!

Tuti menü