Magyarország nyitólapja
nyitólapomnak
kedvenceimhez
Az oldal ismertetése
Kutató cégek képes leírás - PR - Public Relations - média, reklám.tlap.hu
részletek »

Kutató cégek - PR - Public Relations - média, reklám.tlap.hu

Képes leírás

Itt vagy: pr.tlap.hu » Kutató cégek
Keresés
Találatok száma - 5 db
Aktuális piackutató kft

Aktuális piackutató kft

Az Aktuális Piackutató Kft 12 éve foglalkozik a gazdasági élet legkülönbözőbb területeit érintő piackutatásokkal. Mivel a cég ügyvezető tulajdonosai eredeti szakmájukat tekintve építőmérnökök, így az elmúlt években a kutatási területek között különösen nagy szerepet kapott az építőipar, és mára e szektor specialistáivá váltunk. Munkatársaink kommunikációs készsége és szakmai felkészültsége biztosítják, hogy a kutatások interjúalanyai szívesen vegyenek részt a velük folyó kommunikációban, és hogy a ránk bízott feladatokat hatékonyan és pontosan végezzük el. Bízunk benne, hogy a közeljövőben Önnel is kapcsolatba léphetünk és segíthetjük Önt munkánkkal.

Bell Research

Bell Research

A BellResearch nyolc sikeres üzleti év után széles szolgáltatásportfolióra, kiváló humánerőforrás-bázisra és biztos technológiai háttérre épülő stratégiájával aktív és felelős szereplője a hazai kutatási piacnak. A BellResearch 2000-ben az első telekommunikációs, informatikai és internetes területekre specializálódott kutatócégként jelent meg a hazai piacon. A cég magyar szakmai befektetők tulajdonában áll, és piackutató szakembereket egyesítő menedzsment irányítja. 2001 januárjában kezdődött új időszámításunk: cégünk modern, tágas épületbe költözött át [a Baross Irodaház első emeletének nagyobbik részét foglaljuk el], ami teljes stratégiaváltással járt együtt. A BellResearch megújult szervezeti felépítéssel, kibővült humán erőforrás-bázissal és szolgáltatásportfólióval, valamint korszerű infrastrukturális háttérrel nézett a piaci kihívások elé.

Foresight Group

Foresight Group

Cégünk azt a célt tűzte ki maga elé, hogy ügyfelei számára teljes körű design, online marketing, telemarketing és egyéb üzleti megoldások tervezését és kivitelezését biztosítsa. Szolgáltatásaink egyedülállóak a marketingpiacon, hiszen tevékenységünk az Ön vállalkozásának arculatától, termékei, szolgáltatásai piaci felmérésén és bevezetésén át, online megjelenésének és megismertetésének minden területét lefedik.

Nrc piackutató

Nrc piackutató

"Bár az NRC 1999-ben az internet- és az online kutatásokra specializálódott cégként jött létre - és máig piacvezető ezen a területen -, az elmúlt 7-8 évben teljeskörű, az összes kvantitatív és kvalitatív technikát felvonultató kutatási portfolióval álltunk ügyfeleink rendelkezésére. Mára egyre több vállalat ismeri fel, hogy az online kutatás nem csak az internet és az internetezők vizsgálatára alkalmas, hanem egy alternatív piackutatási eszköz célcsoportjuk, fogyasztóik megismerésére. Tudom, hogy e folyamatnak még csak az elején járunk, a következő egy-két évben azonban az online kutatási megoldások látványos előretörése várható. Az NRC az elmúlt időben egyre többször szakértőként, a piackutatási információkra alapozott tanácsadóként segíti partnereit a piaci növekedésben - úgy gondolom, ez is az oka annak, hogy Megbízóink rendszeresen dolgoznak velünk."

Szonda Ipsos

Szonda Ipsos

Az 1990-ben alapított Szonda Ipsos Média-, Vélemény- és Piackutató Intézet a magyar gazdasági és társadalmi kutatási iparág meghatározó szereplője, teljes körű piac-, reklám-, közvélemény-, egészség- és médiakutatási szolgáltatást nyújt ügyfelei számára. A Szonda Ipsos 1998. óta rendelkezik minőségügyi tanúsítvánnyal. Média-, vélemény-, piac- és reklámkutatásainak állandó minőségét jelenleg az ISO 9001:2000 szabvány szerint tanúsított minőségirányítási rendszer szavatolja. Az Intézet alapítói Levendel Ádám és Sterk Péter szociológusok. Tizedmagukkal együtt a magyar empirikus társadalomkutatás bölcsőjének tekinthető Tömegkommunikációs Kutatóközpontból/Magyar Közvélemény-kutató Intézetből jöttek - valamennyien sok éves, évtizedes akadémiai társadalomkutatási tapasztalattal rendelkezve.

Tuti menü